Ghostbusters: Sanctum of Slime (video game review)

Απάντηση
stavros
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ Φεβ 21, 2022 3:14 pm

Ghostbusters: Sanctum of Slime (video game review)

Δημοσίευση από stavros »

Όταν το Ghostbusters: The Video Game κυκλοφόρησε το 2009, έγινε αποδέκτης αρκετών θετικών κριτικών και απέδειξε ότι έφερε επάξια στον τίτλο του το όνομα των γνωστών χαρακτήρων. Η Atari παρατήρησε αυτή την επιτυχία και το Δεκέμβριο του 2010 ανακοίνωσε την συνέχεια της παραγωγής με την ονομασία Ghostbusters: Sanctum Of Slime. Ο τίτλος ανήκει στην κατηγορία των action twin-stick shooters και προσφέρει co-op δράση μέχρι και τέσσερις παίχτες. Η ιστορία βρίσκει τους Ghostbusters εξαντλημένους μετά από μία κουραστική μάχη και γι’ αυτό το λόγο αφήνουν τις επόμενες αποστολές τους στα χέρια τεσσάρων νεοσύλλεκτων.

Η υπόθεση προβάλλεται μέσω ενός βιβλίου κόμικ, με τα cut scenes να έχουν νόημα μόνο για τους φανατικούς της σειράς, καθώς είναι υπερβολικά μεγάλα σε διάρκεια. Μπορεί μεν να προσφέρουν υλικό που θα είχε κάποιο ενδιαφέρον, ωστόσο είναι πιθανό οι περισσότεροι να το βαρεθούν εύκολα. Ένα ακόμα μεγάλο μειονέκτημα που παρατηρείται είναι η έλλειψη voice overs και η επιλογή ενός διαφορετικού cast πέραν του αρχικού. Ακολουθώντας την συνταγή ενός παραδοσιακού twin-stick shooter, ο χειρισμός του χαρακτήρα πραγματοποιείται με τον αριστερό αναλογικό μοχλό και η ανταλλαγή πυρών με αυτόν στα δεξιά. Ο παίκτης έχει στη διάθεση του τρία είδη όπλων, το καθένα με διαφορετικό χρώμα, για την εξόντωση του αντίστοιχου εχθρού. Για παράδειγμα, το χαρακτηριστικό όπλο των Ghostbusters, το Proton Blaster, είναι πιο αποτελεσματικό στους κόκκινους εχθρούς.

Κατά τη διάρκεια της δράσης, με την εξόντωση διάφορων εχθρών, προσφέρονται κάποια power ups που παρέχουν βοήθεια, όπως η δυνατότητα να γίνει αόρατος ο χαρακτήρας που ελέγχει ο παίκτης. Όσο αφορά το σύστημα μάχης, η προβληματική τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να χαλάσει την συνολική εμπειρία. Όπως ήταν αναμενόμενο, η CPU πολλές φορές τείνει να μην διαλέγει το σωστό όπλο για να αντιμετωπίσει τους εχθρούς, να επαναφέρει τον χρήστη σε ακατάλληλες στιγμές της μάχης και να κάνει κύκλους άσκοπα σε όλο το μήκος του επιπέδου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “PC παιχνίδια”