OLYMPUS M.Zuiko Digital ED 75 to 300mm II F4.8-6.7 Zoom Lens, for Micro Four Thirds Cameras

Απάντηση
Anita
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Παρ Οκτ 22, 2021 3:55 pm

OLYMPUS M.Zuiko Digital ED 75 to 300mm II F4.8-6.7 Zoom Lens, for Micro Four Thirds Cameras

Δημοσίευση από Anita »

Ήθελα έναν μακρύ τηλεφακό που θα συνδυαστεί με τον OM-D EM 5 mk II μου για να τραβήξω την έκλειψη της 21ης ​​Αυγούστου. Δεδομένων των δημοσιονομικών δεδομένων της ζωής, ήταν είτε αυτό είτε πάρτε έναν προσαρμογέα βάσης T και χρησιμοποιήστε μια τηλεοράση 400 χιλιοστών ηλικίας 40+ ετών που είχα στην ντουλάπα. Ο σωλήνας της εστίας δεν συνδυάζεται και δεν είναι τόσο αιχμηρός. Έτσι αγόρασα αυτό. Είμαι χαρούμενος που το έκανα. Ο φακός είναι αρκετά ευκρινής σε μεγάλες αποστάσεις και σε όλες τις εστιακές αποστάσεις. Οι γωνίες μαλακώνουν ορθάνοιχτες στα 300 χιλιοστά, αλλά η διακοπή στα f/8.0 ή f/11 μετριάζει αρκετά καλά το πρόβλημα και ούτως ή άλλως, η κεντρική ευκρίνεια του μεγάλου φακού είναι πολύ σημαντική.

Σε εστιακές αποστάσεις μέχρι περίπου 250-275 mm δεν έχω κανένα οπτικό παράπονο. Σίγουρα δεν είναι ο διάσημος φακός Visoflex Leica 400mm πριν από πολύ καιρό, ούτε ένας από τους φακούς της σειράς PRO-Series της Olympus. Ούτε φέρει τις τιμές τους. Είναι αργό, επομένως η λύση είναι η αύξηση της τιμής ISO της κάμερας, ένα πλεονέκτημα της ψηφιακής σε σχέση με κάθε φιλμ που έχει γίνει ποτέ. Ακόμη και η στάση κάτω από το βάθος πεδίου είναι ρηχό, επομένως η απομόνωση του θέματος δεν αποτελεί πρόβλημα. Δεν έχω κάνει ακόμα καμία δοκιμή για το /bokeh/, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω αυτό.

Η έκθεση, όπως διορθώθηκε από το υλικολογισμικό της κάμερας, είναι ακόμη και με ελάχιστο ή καθόλου βινιετάρισμα. Η χρωματική εκτροπή είναι αξιέπαινη χαμηλή, δεδομένης της τιμής.

Ο φακός είναι καλά κατασκευασμένος, δεδομένου του εύρους εστιακής απόστασης, του διαφράγματος και της τιμής. Το πλαστικό φαίνεται να είναι υψηλής ποιότητας βιομηχανικής ποιότητας και το όλο πράγμα φαίνεται σταθερό στην κάμερα (EM-5 mk II). Η συσκευασία είναι καλά ισορροπημένη στο χέρι.

Μειονεκτήματα: ο φακός πρέπει πραγματικά να έχει κάποιου είδους βραχίονα ή πόδι για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο ισορροπεί σε ένα τρίποδο. Η εργονομία είναι λιγότερο από αστρική και είναι δύσκολο να φτάσετε στο δαχτυλίδι χειροκίνητης εστίασης για να τροποποιήσετε την εστίαση, κάτι που είναι απαραίτητο στις τηλε λήψεις.

Πραγματική Ζωή: Έχω επισυνάψει μια μεγεθυσμένη και περικομμένη φωτογραφία του φεγγαριού, ΧΕΙΡΙΣΤΗΜΕΝΗ. Όσον αφορά τη μεταποίηση: πολύ λίγο. Λίγη διόρθωση έκθεσης και τακτική ευκρίνεια από την οποία επωφελούνται όλες οι ψηφιακές φωτογραφίες. Σημειώστε ότι το σεληνιακό χρώμα είναι αρκετά ουδέτερο, όπως ήταν εκείνο το βράδυ. Δεν εφαρμόστηκαν καθόλου χρωματικές διορθώσεις.

Ο κρατήρας Tycho ξεχωρίζει καθαρά. οι κρατήρες κατά μήκος του τερματιστή βγήκαν πολύ καλύτεροι από το αναμενόμενο. Εάν υπάρχουν ηλιακές προεξοχές στην έκλειψη, δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα να τις αποτυπώσετε.

Οι δοκιμαστικές λήψεις τοπίου σε μεγάλες αποστάσεις ήταν ευκρινείς, με εξαιρετική αντίθεση και χρώμα.

Μπορώ πραγματικά να το προτείνω σε οποιονδήποτε χρήστη micro-4/3 που θέλει έναν πολύ μακρύ φακό για τη φύση, το τοπίο και τον αθλητισμό, αλλά έχει επίσης έναν προϋπολογισμό που εμποδίζει την απόκτηση φακού Pro-series.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φακοί Φωτογραφικών Μηχανών”