Nikon AF-S FX NIKKOR 200-500mm f/5.6E ED Vibration Reduction Zoom Lens with Auto Focus for Nikon DSLR Cameras

Απάντηση
Anita
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Παρ Οκτ 22, 2021 3:55 pm

Nikon AF-S FX NIKKOR 200-500mm f/5.6E ED Vibration Reduction Zoom Lens with Auto Focus for Nikon DSLR Cameras

Δημοσίευση από Anita »

Μόλις έλαβα σήμερα και του έδωσε μια γρήγορη δοκιμή μερικών εκατοντάδων εικόνων χρησιμοποιώντας μια D600. Δεν μπορώ να βρω κανένα σφάλμα. Με βάση το δείγμα μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτόν τον φακό που έχει πολλά χαρακτηριστικά και δυνατότητες που ήθελα. Είναι μια εξαιρετική ισορροπία σε μέγεθος και κόστος για την τηλεμετρία και την απόδοσή του. Μετά τη μεταφορά και τη λήψη μεγαλύτερων τηλεφακών F2.8 pro σε αυτό το εύρος, αυτό το μικρότερο μέγεθος θα είναι πολύ πιο πρακτικό. Είναι πολύ πιο πιθανό να έχω αυτόν τον φακό μαζί μου όταν τον χρειάζομαι.

Οι Παρατηρήσεις μου

* Χωρίς προβλήματα εστίασης: γρήγορη και ευκρινή σε όλες τις στάσεις και μήκη f. Παρακολούθησα έναν σκίουρο να τρέχει κατά μήκος μιας κορυφογραμμής φράχτη και παρέμεινε κοφτερός. Η πανοραμική λήψη αγωνιστικών αυτοκινήτων σε λειτουργία φακού Sport λειτούργησε σημαντικά καλύτερα (πιο ευκρινείς ή/και επιτρεπόμενες χαμηλότερες ταχύτητες κλείστρου) από το panning χωρίς. Τα αυτοκίνητα που κινούνταν προς και μακριά από τη φωτογραφική μηχανή παρέμειναν ευκρινή με τον φακό ορθάνοιχτο (είναι μια συνάρτηση τόσο της κάμερας όσο και του φακού.)

* Ελάχιστο βινιετάρισμα: μερικά φαίνονται ορθάνοιχτα πάνω από 400 mm, διορθώθηκαν επαρκώς στο F8, ξεπερνούσαν πλήρως το F8

* Καλή ευκρίνεια: φαίνεται εξίσου ευκρινής σε όλο το πεδίο σε όλα τα ανοίγματα και τα μήκη. απαλότητα περίθλασης ορατή σε f16 και πάνω (καμία έκπληξη). ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Έχει παρατηρηθεί ότι μερικά από τα μακρά τηλεοράσεις της Nikon γίνονται μαλακά σε άπειρη εστίαση και φαίνονται βελτιστοποιημένα για πιο κοντινή είσοδο. Η δοκιμή μου ήταν σε απόσταση 100 γιάρδων, επομένως δεν μπορώ να σχολιάσω την ευκρίνεια μακρινής εστίασης... Θα είμαι περίεργος τι βρίσκουν οι άλλοι.

* Χαμηλή παραμόρφωση: τίποτα δεν θα μπορούσα να δω, αλλά δεν κατάφερε να βρει τον μεγάλο στόχο για αυτό

* Χαμηλή χρωματική εκτροπή: Κατά την προβολή εικόνων σε> 2x πλήρες μέγεθος στο Lightroom θα μπορούσα να βρω αποχρωματισμένες άκρες μερικά pixels πλάτος στα άκρα με υψηλή αντίθεση σε όλα τα ανοίγματα και τα μήκη. Σε όλες τις περιπτώσεις, ελέγχοντας το πλαίσιο "Κατάργηση χρωματικής εκτροπής" επιλύθηκε το πρόβλημα.

* Πολύ χαμηλή έκλαμψη: Τα πολύ φωτεινά σημεία χρωμίου αυτοκινήτου προκάλεσαν *μηδέν* έκλαμψη. Το άμεσο φιλτράρισμα από τον ήλιο μέσω κλαδιών/φύλλων δέντρων προκάλεσε μικρή έκρηξη
* Σταθεροποίηση: το VR λειτούργησε όπως αναμενόταν. Η λειτουργία Sport λειτούργησε εξαιρετικά για πανοραμική λήψη. Δεν διαθέτει λειτουργία τρίποδου

* Μέγεθος και βάρος: Δεν θεωρώ ότι το βάρος είναι πρόβλημα κατά τη λήψη στο χέρι, αλλά η μεγαλύτερη διάμετρος καθιστά μια πρόκληση να χωρέσω στο φωτογραφικό μου σακίδιο, καθώς το μέγεθος της κάννης είναι πολύ μεγαλύτερο από " κανονικοί φακοί Nikon 77mm. Είναι μόνο μια ίντσα μακρύτερο από το F4 των 300 mm που είχα στη συσκευασία, επομένως το μήκος δεν είναι πραγματικά το πρόβλημα. Είναι λίγο λιγότερο από το διπλάσιο βάρος από αυτά τα 300 χιλιοστά με ένα 1.4TC, ένα συνδυασμό που θεωρώ αρκετά ελαφρύ. Ενημέρωση 9/4/16: Μετά από αρκετές ώρες γυρίσματα στην πίστα δεν

* Στήριγμα τριπόδου: καλά τοποθετημένο σημείο ισορροπίας με τοποθετημένη κάμερα. κάνει μια εύχρηστη λαβή για αυτόν τον φακό μεγάλης διαμέτρου, με προσαρτημένο σώμα κάμερας. μπορεί να αφαιρεθεί

* Bokeh: οι κύκλοι εκτός εστίασης είναι μαλακοί, αλλά δεν είμαι ειδικός στο πώς να το αξιολογήσω

* Καλή ποιότητα κατασκευής: αυτός δεν είναι φτηνός πλαστικός φακός, φαίνεται να είναι κυρίως μεταλλικός. αισθάνεται σταθερή

* Αξεσουάρ: συνοδεύεται από κουκούλα (4 σε μήκος) και μαλακή υφασμάτινη τσάντα αποθήκευσης. Δεν είχα πρόβλημα με το καπό να ξεκολλήσει όπως ανέφεραν κάποιοι, μου φαίνεται σφιχτό.

* Τηλεμετατροπείς και εστίαση (ενημέρωση 9/4/2020): Τελικά τράβηξα αρκετές εκατοντάδες φωτογραφίες σε ένα vintage αγώνα αυτοκινήτων κάτω από τον ήλιο και τα σύννεφα και διαπίστωσε ότι η συνεχής αυτόματη εστίαση είναι γρήγορη και ακριβής για όλες τις κατευθύνσεις κίνησης. Χωρίς ασαφείς λήψεις, όλα πολύ ευκρινή. Παρατήρησα ότι πολλά τετράγωνα εστίασης θα ανάβουν. Ωστόσο, κατά την προσθήκη ενός τηλεμετατροπέα Nikon TC-14E-II 1.4 (μεταφορά του φακού στο F8, μέγιστο για κάμερα για αυτόματη εστίαση) για μεγαλύτερη εμβέλεια, ο αριθμός των τετραγώνων εστίασης θα έπεφτε στο ένα και συχνά θα κυνηγούσα (εστίαση φακού σε και έξω) ή/και μια εικόνα εκτός εστίασης. Αυτό ίσχυε για συννεφιασμένο και γεμάτο ήλιο. Δεν συνέβαινε συνέχεια, αλλά έχασα βολές λόγω αποτυχίας εστίασης και περιμένοντας να σταματήσει ο φακός να κυνηγάει... ένας σίγουρος κίνδυνος. Τα μεταδεδομένα φωτογραφιών υποδεικνύουν φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί μεταξύ 280-700 mm. ΕΓΩ' Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει κάποια άμβλυνση της εικόνας και απώλεια αντίθεσης από αυτό το TC, αλλά είναι ελαφρά. Ο φακός λειτουργεί με όλα τα TC της Nikon, αλλά οτιδήποτε μεγαλύτερο από το 1.4 (δηλαδή, 1.7, 2.0) πρέπει να εστιάζεται χειροκίνητα και να μειώνεται η ευκρίνεια/αντίθεση. Σε μερικούς φακούς, διαπίστωσα ότι η απώλεια ευκρίνειας κατά τη χρήση του τηλεμετατροπέα 2.0 ήταν χειρότερη από τη μεγέθυνση απλώς της ακατέργαστης εικόνας του φακού (δεν υπάρχει πια για να κάνετε αυτήν τη δοκιμή εδώ), επομένως θα ήθελα να δοκιμάσετε πριν δεσμευτείτε σε αυτό το TC με αυτόν τον φακό.

* Τηλε-μετατροπείς (ενημέρωση 22/4/2021): Πέρασε πέντε ημέρες στο Malheur Wildlife Refuge φωτογραφίζοντας κυρίως πουλιά. Κρατήστε την κάμερα στο χέρι όλη την ώρα, αυτό είναι δυνατό λόγω του σταθεροποιητή και του υψηλού ISO της κάμερας. Όταν τα πουλιά ήταν στο έδαφος, έπρεπε να μειώσω την εστίαση σε έναν μικρό κύκλο για να διασφαλίσω την κριτική εστίαση στο κεφάλι/μάτια. Όταν βρισκόμουν στον αέρα χρειαζόμουν να μεγεθύνω τον κύκλο για να βεβαιωθώ ότι εστιάζω στο κινούμενο πουλί. Αφού τράβηξα στα 500 χιλιοστά και ήθελα λίγη μεγαλύτερη απόσταση, τελικά έβαλα το 1.4 TC και εξεπλάγην ευχάριστα πόσο καλά λειτούργησε η εστίαση για αυτό. Έχω επισυνάψει μια λήψη 700 mm ενός Marsh Wren (μικρό πουλί 10-15 πόδια έξω) στα 1/2000, 1400 ISO, f8 και ένα γεράκι Harrier (μεγάλο πουλί εκατοντάδες πόδια έξω) στα 1/1600s, 1250 ISO, f8 (εικόνα 1:1). Φαινόταν ότι συχνά έπαιρνα πιο ευκρινείς εικόνες σε πιο κοντινά πουλιά παρά πιο μακριά, αλλά υποψιάζομαι ότι υπέφερα από λάμψη θερμότητας στις μακρινές λήψεις σε σχέση με τον ίδιο τον φακό.

Θα πω ότι υπήρξαν πολλές "σχεδόν αιχμηρές" βολές σε όλα τα βεληνεκές και δεν είμαι σίγουρος για την αιτία. Η Nikon αναφέρει ότι το S/N του φακού μου δεν χρειάζεται την ενημέρωση υλικολογισμικού εστίασης, επομένως δεν μπορώ να κατηγορήσω αυτό το πρόβλημα. Δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία με άλλους φακούς για να συγκρίνω τα αποτελέσματα. Δεν έλαβα την υψηλή απόδοση των νεκρών ευκρινών εικόνων που κάνω με το VR 70-200 mm. Δεν έχετε τόσο μεγάλη εμπειρία με άλλους φακούς για να συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Δεν έλαβα την υψηλή απόδοση των νεκρών ευκρινών εικόνων που κάνω με το VR 70-200 mm. Δεν έχετε τόσο μεγάλη εμπειρία με άλλους φακούς για να συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Δεν έλαβα την υψηλή απόδοση των νεκρών ευκρινών εικόνων που κάνω με το VR 70-200 mm.

* Έκλειψη Ηλίου (ενημέρωση 22/8/2021): Πόσο καλύτερο να δοκιμάσετε την άπειρη εστίαση ή την ακραία αντίθεση από τη λήψη του φεγγαριού ή του ήλιου; Η τυπική συμβουλή είναι ότι είναι δύσκολο να ληφθούν ευκρινείς εικόνες του ήλιου λόγω πολλών παραγόντων, αλλά θα τις δημοσιεύσω ούτως ή άλλως. Η πιο έντονη εστίαση ήταν με το σημάδι εγκοπής ακριβώς στο κέντρο του συμβόλου του άπειρου, χρησιμοποιώντας ηλιακά σημεία ως στόχο εστίασης. Και οι δύο εικόνες χρειάστηκαν να αφαιρεθεί η χρωματική εκτροπή, την οποία το Lightroom δεν είχε προβλήματα επιδιόρθωσης. Η μερική έκλειψη (προς την 2η επαφή) γυρίστηκε με ηλιακό φίλτρο (95mm Firecrest Neutral Density 5,4 Solar Eclipse Filter) και το Diamond-Ring γυρίστηκε χωρίς φίλτρο. Και οι δύο τραβήχτηκαν με Nikon 1.7 TC στα 850 χιλιοστά, και όλα χειροκίνητα, σε τρίποδο με VR ενεργοποιημένο.

Σημείωση: Τα φίλτρα υψηλής ποιότητας 95 mm είναι ανόητα-ακριβά, ακόμη και σε σύγκριση με τα 77 mm που θεωρώ υψηλά. Το καπάκι του φακού της Nikon είναι επίσης πολύ ψηλά.

Κατώτατη γραμμή, αν θέλετε μια καλή απόδοση μεγάλης τηλεφωνίας σε λογικές τιμές, νομίζω ότι η αγορά αυτού του φακού είναι χαμηλού κινδύνου. Αν δεν σας αρέσει δεν θα έχετε πρόβλημα να το μεταπωλήσετε. Για ποιότητα και ταχύτητα εικόνας σίγουρα ξεπερνά τη στοίβαξη TC στις μικρότερες τηλεοράσεις. Το σχετικά μικρό βάρος και το VR κάνουν το κράτημα στο χέρι πολύ πρακτικό. Αλλά η μεγάλη διάμετρος το κάνει λίγο δύσκολο να το βάλεις στην τσάντα σου. Η μετα-επεξεργασία εικόνας θα πρέπει πιθανώς να περιλαμβάνει πάντα την αφαίρεση χρωματικής εκτροπής.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φακοί Φωτογραφικών Μηχανών”