Mainship Pilot 34

Απάντηση
Lakis
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Τρί Μάιος 25, 2021 10:35 am

Mainship Pilot 34

Δημοσίευση από Lakis »

Ως γνωστόν, τα ναυπηγεία αποτελούν μια από τις πιο σύνθετες βιομηχανικές μονάδες λόγω των πολλών διαφορετικών παραμέτρων που συγκεντρώνουν, όπως είναι το ανθρώπινο δυναμικό με τις πολυποίκιλες αρμοδιότητες, η συγκέντρωση όλων των απαραίτητων υλικών, η υποδομή σε μηχανολογικό εξοπλισμό και τέλος η κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων. Ακολουθεί η τελική συναρμολόγηση του σκάφους, το οποίο οφείλει να χαρακτηρίζεται από μεγάλη ασφάλεια και υψηλά επίπεδα πλεύσης, αλλά και άνεσης.

Το Mainship Pilot 34 είναι ένα ταχύπλοο, πολυεστερικό σκάφος που σχεδιάστηκε με βάση όλα τα παραπάνω. Ένα κλασσικό “Lobster boat” με όλα τα πλεονεκτήματα που του προσδίδει ο τύπος του, αλλά και πολλά ακόμα, που υπόσχονται να μην αφήσουν ασυγκίνητο κανέναν οπαδό της πολυτέλειας, της άνεσης και των επιδόσεων.

Άλλωστε η επιτυχία του ναυπηγείου που το κατασκεύασε έχει αναγνωριστεί και επίσημα, αφού έχει βραβευτεί για τη μεγάλη οικονομία που παρουσιάζουν τα σκάφη του στην κατανάλωση καυσίμων.

Η γάστρα με το βαθύ V, το οποίο καθορίζεται από τις απαιτούμενες μοίρες στην πλώρη και πρύμη, σε συνδυασμό με τα πλευρικά παρατροπίδια προσδίδει στο σκάφος πολύ καλή ευστάθεια.

Το Mainship Pilot 34, σχετικά με την αρχιτεκτονική του διάταξη, διαθέτει δύο καταστρώματα, το κύριο και το κατώτερο. Στο κύριο κατάστρωμα η πρόσβαση επιτυγχάνεται από την αριστερή πλευρά της κουπαστής, όπου μια πόρτα οδηγεί στην πρυμιά περιοχή. Εδώ κυριαρχούν οι μεγάλες ελεύθερες επιφάνειες και τα άνετα καθίσματα πρύμα και πλευρικά, κάτω από τα οποία βρίσκονται οι αντίστοιχοι αποθηκευτικοί χώροι. Τα πλευρικά καθίσματα είναι ουσιαστικά μεγάλοι και ευρύχωροι καναπέδες όπου μπορούν να καθίσουν άνετα τέσσερα άτομα στον καθένα, ενώ μετατρέπονται εύκολα σε στρώματα ηλιοθεραπείας. Στην ίδια περιοχή υπάρχει και ένα ψυγείο πάγου.

Πιο μπροστά βρίσκεται η ζώνη του πιλοτηρίου, με την κονσόλα πλοήγησης εγκατεστημένη στη δεξιά πλευρά. Το πιλοτήριο αποτελείται από ένα διπλό κάθισμα -κάτω από το οποίο υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι- και μια ευρύχωρη κονσόλα, η οποία είναι εργονομικά σχεδιασμένη και περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα όργανα ναυσιπλοΐας και πλοήγησης. Σημαντική θεωρείται η προστασία της κονσόλας από τις υπεριώδεις ακτίνες και το σπρέι, ενώ η ορατότητα από το πιλοτήριο κρίνεται άριστη. Στην απέναντι πλευρά υπάρχει ένα επιπλέον διπλό κάθισμα, μπροστά από το οποίο βρίσκεται ο χώρος φύλαξης χαρτών.

Οι πλευρικοί διάδρομοι του σκάφους διασχίζονται εύκολα και με ασφάλεια και οδηγούν στην πλώρη, όπου βρίσκεται το ταμπούκι της άγκυρας και τα ποδοκίνητα μπουτόν για την ανέλκυση και καθέλκυσή της. Η περιοχή της πλώρης είναι καθαρή, χωρίς προεξοχές, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε εργασία να πραγματοποιείται εύκολα και χωρίς κίνδυνο.

Για το κύριο κατάστρωμα μπορούμε να πούμε συμπερασματικά πως είναι άνετο, εύχρηστο και πρακτικό, με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
Στο κατώτερο κατάστρωμα η είσοδος πραγματοποιείται από τη φαρδιά φάλκα, η οποία οδηγεί στον κεντρικό χώρο. Σημαντικό στοιχείο είναι το μεγάλο εσωτερικό ύψος, το οποίο ανέρχεται στα 1,93 μέτρα. Στη δεξιά πλευρά βρίσκεται το καθιστικό. Αποτελείται από ένα ξύλινο τραπέζι το οποίο περιβάλλεται από έναν καναπέ σε σχήμα Π, που συνθέτει μια καλαίσθητη τραπεζαρία, η οποία με την προσθήκη επιπλέον στρωμάτων μετατρέπεται σε διπλό κρεβάτι. Απέναντι βρίσκεται η επιπλοσύνθεση της κουζίνας με ευρύχωρα ντουλάπια και πλήρη εξοπλισμό.

To Mainship Pilot 34 μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερα άτομα, δύο στην πλωριά καμπίνα και δύο στον κεντρικό χώρο, όπως προαναφέρθηκε. Η διαβίωση στο κατώτερο κατάστρωμα, με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την εργονομία του χώρου, κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, τα οποία προκύπτουν από τα καλαίσθητα υλικά διακόσμησης που έχουν επιλεγεί.

Σχετικά με την προωστήρια δύναμη του σκάφους, αυτή επιτυγχάνεται από κινητήρες της Yanmar, οι οποίοι αξίζει να επισημάνουμε ότι κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Ιαπωνία, χωρίς διάφορα μέρη, π.χ. οι αντλιοεγχυτήρες, να προέρχονται από άλλο εργοστάσιο. Οι μηχανές Yanmar έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστες και με πολύ καλό λόγο βάρους / ισχύ. Έτσι πρέπει να πούμε ότι ο συνδυασμός των Mainship με τις Yanmar αποδεικνύεται ιδανικός.
Όσο για την πρόσβαση στη μηχανή, αυτή γίνεται εύκολα χάρη στη μεγάλη αυτοστηριζόμενη καταπακτή και το μεγάλο μέρος που αποκαλύπτεται, με αποτέλεσμα να πραγματοποιείται εύκολα οποιοσδήποτε έλεγχος.
Όπως προκύπτει, το πολυεστερικό σκάφος Mainship Pilot 34 είναι ένα σκάφος λειτουργικό και άνετο και στα δύο καταστρώματα, ενώ παρέχει στον χρήστη του πολλές δυνατότητες. Είναι ένα μοντέλο που εγγυάται άνετη διάνυση μεγάλων υδάτινων δρομολογίων και ιδανική πραγματοποίηση θαλασσίων χόμπι, ενώ σημαντική θεωρείται και η μεγάλη οικονομία καυσίμων που εξασφαλίζει, όπως έχει πιστοποιηθεί και από το αντίστοιχο βραβείο.
Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε ότι τα συγκεκριμένα σκάφη πρόσφατα έχουν αποκτήσει αντιπροσώπευση και στη χώρα μας. Αναμένουμε να πραγματοποιήσουμε θαλάσσιες δοκιμές, προκειμένου να αποκτήσουμε μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 11 μ. Πλάτος: 3,73 μ. Βύθισμα: 0,99 μ. Eκτόπισμα: 6.810 κιλά. Δεξαμενή καυσίμων: 946 λίτρα. Δεξαμενή νερού: 265 λίτρα. Μηχανές: 300-350 Hp. Ενδεικτικός κινητήρας: Yanmar 6LP.STE.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σκάφος, πλοία”