Graco SlimFit 3 in 1 Car Seat -Slim & Comfy Design Saves Space in Your Back Seat, Darcie, One Size

Απάντηση
Tania
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2022 11:51 am

Graco SlimFit 3 in 1 Car Seat -Slim & Comfy Design Saves Space in Your Back Seat, Darcie, One Size

Δημοσίευση από Tania »

Οδηγώ ένα Subaru crosstrek του 2015, το μικρότερο της σειράς crossover της Subaru. Το δωμάτιο στο μεσαίο κάθισμα είναι σημαντικό, καθώς υπάρχει ένας έφηβος στο σπίτι μας που μερικές φορές χρειάζεται να κάθεται στο πίσω μέρος για τις οικογενειακές εξόδους (αν μπορούσα να τα ξανακάνω όλα, θα είχα μόλις αγοράσει το μίνι βαν που ορκίστηκα πάνω κάτω ότι κάναμε" δεν χρειαζόμουν και δεν ήθελα)

Τέλος πάντων, συγκρίνοντας τα δύο καθίσματα δίπλα-δίπλα, μπορείτε να δείτε ότι το extend2fit κάθεται σε λίγο υψηλότερη βάση. Η έλλειψη υποβραχιόνιου και οι αναδιπλούμενες ποτηροθήκες κάνουν το κάθισμα λίγο πιο λεπτό στο slimfit. Η πλάτη και το προσκέφαλο είναι παρόμοια και στα δύο καθίσματα, αλλά μια διαφορά που ήταν αισθητή είναι ότι το πίσω μέρος του slimfit είναι ένα συμπαγές πλαίσιο σε αντίθεση με το extend2fit με ανοιχτή πλάτη. Αυτή η διαφορά είναι απλώς καλλυντική και είναι και τα δύο λειτουργικά.
Giannis
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Κυρ Απρ 10, 2022 4:24 pm

Δημοσίευση από Giannis »

Ήθελα να πάρω ένα δεύτερο ΚΑΛΟ κάθισμα αυτοκινήτου για το όχημα του συζύγου μου εδώ και λίγο καιρό. Όταν είδα την πτώση της τιμής, έτρεξα στα τοπικά καταστήματα για να "δοκιμάσω" το SlimFit. Κοίταξα το SlimFit και το Milestone, και τα δύο ήταν σε πώληση (Walmart) για την ίδια τιμή και είναι βασικά η ίδια θέση. Το βασικό μου κάθισμα αυτοκινήτου είναι ένα Graco 4Ever του 2014 το οποίο λατρεύω απόλυτα. Έχει τόνους χαρακτηριστικών και τόσο το SlimFit όσο και το Milestone είναι συγκρίσιμα.

Τελικά η κόρη μου και εγώ επιλέξαμε το SlimFit λόγω των δύο (πτυσσόμενων) ποτηροθήκες.
Το κάθισμα είναι σούπερ μαξιλάρι! Υπάρχει αρκετή ποσότητα μαξιλαριού στην περιοχή του κεφαλιού και των γλουτών, καθώς και πρόσθετη οσφυϊκή υποστήριξη. Αισθάνεται πιο άνετο από το 4Ever, αλλά το δικό μας χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια. Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο με χάλυβα όπως το 4Ever, αλλά παρατήρησα ότι τα "δοκάρια" δεν είναι τόσο χοντρά ή φαρδιά όσο το 4Ever. Χωρίς αμφιβολία, αυτός είναι ο λόγος που το SlimFit είναι αρκετά ελαφρύτερο. Το SlimFit διαθέτει επίσης το σύστημα ασφάλισης inRight που είναι απαραίτητο. Αρκετά εύκολη εγκατάσταση, αν και η ζώνη ασφαλείας inRight είναι λίγο πιο δύσκολο να κολλήσει όσο θέλω. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ολοκαίνουργιο. Η ζώνη προσαρμόζεται αυτόματα όταν ανεβοκατεβάζετε το προσκέφαλο.

Το κάθισμα/βάση είναι ελαφρώς πιο λεπτό από το 4Ever. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζω το SlimFit στο Mazda CX-5 του 2014 (μεσαίο κάθισμα) και νιώθω ότι υπάρχει λίγο περισσότερος χώρος για τους επιβάτες έναντι όταν έχω το 4Ever στο ίδιο μέρος.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι υπάρχουν μόνο 4 θέσεις "ανάκλισης". Μακάρι να υπήρχαν 5. Το 4Ever έχει 2 θέσεις ανάκλισης μόνο για όψη προς τα εμπρός (6 συνολικά συμπεριλαμβανομένης της "λειτουργίας ενίσχυσης") που είναι ένα πλεονέκτημα. Νιώθω ότι είναι λίγο πιο άνετα με την πρόσθετη ανάκλιση. Συνολικά, το SlimFit είναι σίγουρα συγκρίσιμο με το 4Ever. Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα αν μπορείτε να αγοράσετε για λιανική χαμηλότερη τιμή (183 $, 199 $ μετά από φόρους).
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητα”