Panasonic X2000

Απάντηση
melina
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Παρ Σεπ 10, 2021 2:32 pm

Panasonic X2000

Δημοσίευση από melina »

Πρόλογος: Έχω την κάμερα εδώ και περίπου 2 μήνες και πρέπει να πω ότι είναι γεμάτη με πολλά στιβαρά και ευέλικτα χαρακτηριστικά, αν και η ποιότητα της εικόνας είναι εντάξει. Ας είμαστε αληθινοί, είναι μια μικρή κάμερα με τσιπ, επομένως είναι φυσικά κακή σε χαμηλό φωτισμό και αρκετά κοκκώδης τις συννεφιασμένες μέρες. Προσπαθήστε να διατηρήσετε το κέρδος όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μηδέν, καθώς οτιδήποτε πάνω από 6dB είναι σχεδόν άχρηστο, επομένως το λογισμικό διόρθωσης θορύβου όπως το Neat Video θα είναι απαραίτητο με αυτήν την κάμερα και είναι κάτι που πρέπει να λάβετε υπόψη εάν είναι νέο στη ροή εργασίας σας. Είχα ήδη πρόσθετα Neat Video για το Sony Vegas τα οποία χρησιμοποιώ με το Sony AX100 μου εδώ και αρκετό καιρό και λειτουργεί καλά στον καθαρισμό του κοκκώδους υλικού από το X1500. Τα Sony AX100 και 700 είναι πολύ συγκρίσιμα με αυτήν την κάμερα, επομένως θα το χρησιμοποιήσω στην κριτική μου.

Αξία: Αγορά μεταχειρισμένο. Αυτό το προϊόν κοστίζει 1699 $ καινούργιο, το οποίο είναι σχεδόν 500 $ λιγότερο από το Sony AX100 που κυκλοφόρησε το 2014 όταν προσαρμόστηκε για τον πληθωρισμό. Είναι σαφές από τις κριτικές ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αφιερώσει χρόνο για να μάθουν αυτήν την κάμερα και την επέστρεψαν αμέσως, επομένως υπάρχουν αρκετές καλές νέες κάμερες που εμφανίζονται ήδη στην αγορά μεταχειρισμένων, και ειλικρινά ζηλεύω Δεν περίμενα να αγοράσω ένα που χρησιμοποιήθηκε για να εξοικονομήσει μερικές εκατοντάδες δολάρια.

Κοινό-στόχος: Δεν είμαι σίγουρος ποιον είχε στο μυαλό του η Panasonic, αλλά θα έλεγα ότι αυτή η κάμερα χρησιμοποιείται καλύτερα ως κάμερα B για ένα ειδησεογραφικό συνεργείο. για παρατηρητές άγριας ζωής και πουλιών λόγω του μεγάλου ζουμ, και γενικού επιπέδου χόμπι ή ημι-επαγγελματιών βιντεογράφων (εγώ) που θέλουν μια συμπαγή εξέδρα και δεν κάνουν πάντα εμπορική δουλειά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να λάβετε λήψεις ποιότητας φιλμ από αυτήν τη φωτογραφική μηχανή, εάν ξέρετε τι κάνετε, αλλά θα το συνιστούσα για γενικά σενάρια ENG ή ντοκιμαντέρ, όπου χρειάζεται απλώς να τραβήξετε την εικόνα και να προχωρήσετε. Δεν λαμβάνω υπόψη μου τις κριτικές των ζωντανών ροών που έχουν σχέση με τους ανθρώπους που βγάζουν αυτές τις κάμερες στο πεδίο.

Επαγγελματικά χαρακτηριστικά: Πρώτα απ 'όλα, επιτέλους, η ισχυρή διαχείριση αρχείων σκηνής και τα κουμπιά χρήστη της Panasonic σε μια συμπαγή κάμερα κατασκευαστή είναι εξαιρετική. Και είναι συμπαγές και ελαφρύ! Τα προγραμματιζόμενα κουμπιά χρήστη είναι απαραίτητα (λάβετε υπόψη τη Sony) και επιτρέπουν πραγματικά την προσαρμογή και την ευκολία χρήσης. Οι χρήστες 1, 2 και OIS (3) και 5 βρίσκονται σε βολική τοποθεσία και έχω παράσχει μια εικόνα για τις ρυθμίσεις μου. Άλλαξα το AE (4) σε Zebra καθώς δεν χρησιμοποιώ καμία αυτόματη ρύθμιση. Ο χρήστης 6-12 είναι μόνο στο μενού και δεν το βρίσκω χρήσιμο, αλλά είναι εκεί αν χρειαστεί. Όσον αφορά το Scene File, θεωρώ ότι το CINE D με τη λειτουργία KNEE στο MID είναι πιο χρήσιμο, προσαρμόστε τις λεπτομέρειες και το χρώμα όπως απαιτείται για την βαθμολόγησή σας.
4K-60p και 10 bit H.265. Τελικά! 4K-60p σε μια κατασκευή κατασκευαστή που η Sony έχει παραμελήσει εδώ και χρόνια. Κινηματογραφώ πολλά τρένα, μερικές φορές τα τρένα υψηλής ταχύτητας Amtrak και οι συνδυασμοί υψηλού κλείστρου/ρυθμού καρέ είναι ΠΡΕΠΕΙ. Επιτέλους, μερικά καλά νέα για σκοπευτές οικονομικής δράσης.
Ω, το εύρος ZOOM, προφανώς άλλο ένα κέρδος αισθητήρων μικρών τσιπ που σας προσφέρουν έως και 600 mm (ισοδύναμο 35 mm) ζουμ. Ωστόσο, είναι λίγο υπερβολικό, εκτός και αν είστε παρατηρητής πουλιών που κάνετε ζουμ σε ένα δέντρο, οι περισσότερες από τις λήψεις σας στο φως της ημέρας στην πράξη θα αμαυρωθούν από τη θερμική παραμόρφωση, οπότε πιστεύω ότι ένας αισθητήρας 1" με μικρότερο εύρος ζουμ θα ταίριαζε σε πολύ περισσότερους ανθρώπους.

Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ένα πλήρες μενού διόρθωσης χρώματος που σας επιτρέπει να καλέσετε την κάμερα σε σχεδόν οποιαδήποτε ρύθμιση για να κάνετε την εικόνα να μοιάζει με άλλη κάμερα. Παρακολουθήστε το σεμινάριο του Barry Green σχετικά με αυτό, αν και υποψιάζομαι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θα το αφήσουν ανέγγιχτο.

Η οθόνη LCD είναι φωτεινή και η προσαρμογή στο 2 είναι καλή για εξωτερικούς χώρους. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να εξοικειωθείτε με το πώς φαίνεται η εικόνα στην οθόνη LCD σε σχέση με αυτό που τραβάει πραγματικά η κάμερα. Συνιστώ να ρυθμίσετε το Zebra στο 90 και το KNEE στο MID για να αποφύγετε την άσκοπη υπερβολική έκθεση και να το δοκιμάσετε μερικές φορές πριν το τραβήξετε σε μια μέρα γυρισμάτων.
Το κουμπί του καντράν για να ρυθμίσετε την απολαβή και την ταχύτητα κλείστρου είναι παρόμοιο με το Sony AX100 και αρκετά απλό, αν και δεν έχω βρει τρόπο να απενεργοποιήσω το ICON που είναι ενοχλητικό αφού θέλω μόνο να ρυθμίσω την απολαβή και το κλείστρο και το WB. Είναι χρήσιμο να έχω ένα άλλο δαχτυλίδι και προγραμμάτισα ένα για το IRIS που το έβγαλε από το κουμπί του καντράν, καθιστώντας το πιο γρήγορο και πιο εύκολο στη χρήση.

Η μεταβλητή ταχύτητα ζουμ φαίνεται καλή, αλλά πρέπει να ενεργοποιήσετε ξεχωριστά το γρήγορο ζουμ, κάτι που είναι παράξενο, έκανα αυτή τη ρύθμιση στο User 5. Χρησιμοποιώ τον ελεγκτή Magnus VC-20-SCP LANC και μέχρι στιγμής καλά (αν και λειτουργεί μόνο όταν έχει ρυθμιστεί στη Sony, τι θα λέγατε;)
Το πλήρες εγχειρίδιο που διατίθεται στο διαδίκτυο ως PDF είναι πολύ λεπτομερές και σε αντίθεση με ένα φυσικό εγχειρίδιο, μπορεί να χρησιμοποιήσει το στοιχείο ελέγχου F για να βρει γρήγορα αυτό που χρειάζεστε.

Οι ρυθμίσεις απολαβής μπορούν να προσαρμοστούν κατά 1 dB τη φορά, σε αντίθεση με τη Sony που κάνει άλματα 3 dB τη φορά.
Το φαινόμενο κυλιόμενου κλείστρου δεν είναι αισθητό, κάτι που είναι ένα άλλο πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους αισθητήρα που είναι ικανό για ταχύτερες κάθετες σαρώσεις. Έχω τραβήξει μερικές ευρείες λήψεις με τρένα Amtrak με ταχύτητα 110 MPH και μετά βίας μπορούσα να διακρίνω οποιαδήποτε παραμόρφωση. Το Sony AX100 είναι απαίσιο με το ρολό, αλλά αυτό είναι θυσία με μεγαλύτερους αισθητήρες.

Οι ρυθμίσεις εστίασης είναι ισχυρές, η αυτόματη εστίαση φαίνεται εκπληκτικά καλή για την Panasonic. Εξακολουθώ να πειραματίζομαι με αυτό, αλλά η εστίαση στην περιοχή / στην οθόνη αφής είναι πολύ ωραία. Εάν ορίσετε μια εστίαση περιοχής, μπορείτε επίσης να την κλειδώσετε σε χειροκίνητη λειτουργία, έτσι ώστε αν μετακινήσετε κατά μήκος ενός αντικειμένου να μην εστιάσει ξανά. Ωστόσο, σε σενάρια όπου θέλετε να αλλάξει εστίαση, αφήστε το σε αυτόματο και εάν η περιοχή μετατοπίζεται σε ένα αντικείμενο πιο κοντά ή πιο μακριά, θα πρέπει να προσαρμόζεται χωρίς να αγγίζετε την οθόνη, αν και δεν αποκρίνεται πάντα. Και πάλι, παίξτε με αυτό.

Ο σχεδιασμός της κουκούλας φακού είναι πολύ βολικός με τον διακόπτη για να τον ανοίξετε. Μου αρέσει αυτό πολύ καλύτερα από ένα καπάκι που μπορείς εύκολα να το ρίξεις και να το χάσεις. Φυσικά, βγαίνει αν χρειαστεί.

Μειονεκτήματα: Ο αισθητήρας μικρού τσιπ είναι κακός σε χαμηλό φωτισμό, προφανώς. Διαπίστωσα ότι η χρήση οποιουδήποτε άλλου αρχείου σκηνής εκτός από τις ρυθμίσεις CINE έδειξε κόκκους ή περίεργους αποχρωματισμούς/τεχνουργήματα ακόμη και στις σκοτεινές περιοχές τις ηλιόλουστες μέρες. Θα χρειαστεί να αφιερώσετε πολύ χρόνο πληκτρολογώντας την κάμερα για τις ανάγκες σας, αλλά είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη και σας διαβεβαιώνω ότι αν αφιερώσετε χρόνο στις ρυθμίσεις υπάρχουν, και εγώ ήμουν πολύ απογοητευμένος στην αρχή. Πραγματικά υπερέβαλαν την απόδοση αυτής της κάμερας, αλλά σε σύγκριση με παλαιότερους αισθητήρες αυτού του μεγέθους, είναι μια σημαντική βελτίωση.
Το γρήγορο ζουμ δεν παραμένει ενεργοποιημένο όταν απενεργοποιείτε την κάμερα και την ενεργοποιείτε ξανά. Σοβαρά? Διορθώστε το σε μια ενημέρωση υλικολογισμικού.

Υπάρχει μια ένδειξη επιπέδου LCD και μεγέθους πλαισίου, αλλά δεν υπάρχουν γραμμές πλέγματος όπως στο Sony AX100 για γρήγορο καδράρισμα κανόνα τρίτων, ελπίζω να προσθέσουν και αυτό.

Όχι ταχύτητα κλείστρου 1/50 ή 1/90, κάτι που μου φάνηκε πολύ χρήσιμο στο Sony AX100.
Κοκκώδες κέρδος άνω των 3dB, καθώς και χωρίς αρνητικό κέρδος. Το αρνητικό κέρδος στα -3dB θα ήταν πολύ χρήσιμο όταν προσπαθείτε να τραβήξετε λήψεις μεγάλου βάθους πεδίου όταν ανοίγετε το διάφραγμα.

Βάθος πεδίου. Λοιπόν, δεν πειράζει, αλλά πρέπει πραγματικά να κάνετε μεγέθυνση για να πάρετε μια αξιοπρεπή μπόκα, αυτό είναι το άλλο μειονέκτημα του μικρού τσιπ. Αλλά τουλάχιστον οι ευρυγώνιες λήψεις σας θα φαίνονται εστιασμένες!

Η ποιότητα ήχου μέσω της υποδοχής 1/8" είναι ΚΑΚΗ και ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ. Συνέδεσα ένα RODE Stereo Videomic X απευθείας στην κάμερα και ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις απολαβής που χρησιμοποίησα στο μικρόφωνο με το κέρδος της κάμερας στα -30dB, ο κοκκώδης θόρυβος του ήχου ήταν άχρηστο. Το ίδιο συνέβη όταν χρησιμοποιήθηκε μέσω των εισόδων XLR στην αποσπώμενη λαβή, την οποία επιστρέφω αμέσως και την αχρηστεύω. Τώρα ηχογραφώ σε ένα Tascam DR70D χωρίς προβλήματα. Ένας επιπλέον προϋπολογισμός 200-300 $ για μια εξωτερική συσκευή εγγραφής ήχου είναι Πρέπει με αυτήν την κάμερα. Ίσως έχω μια κακή μονάδα, αλλά μην αρπάξετε την ευκαιρία. Η ποιότητα ήχου του ενσωματωμένου μικροφώνου είναι στην πραγματικότητα πολύ καλή, κάτι που είναι πολύ ασυνήθιστο, αν και είναι δύσκολο να προστατευτούν από τον άνεμο και άλλους θορύβους, αλλά ΕΓΩ'Βρήκα μερικές περιπτώσεις όπου άξιζε τη μίξη σε μερικά από τα κομμάτια μου, καθώς έχω ένα τεράστιο προσαρμοσμένο παρμπρίζ στο μικρόφωνό μου Rode που θυσιάζει κάποια ποιότητα και εύρος στην ικανότητα να ακυρώνει ριπές ανέμου έως και 30 MPH.

Οι εικόνες 4K είναι πολύ απαλές σε σύγκριση με τη Sony. Για να είμαι ειλικρινής, η ποιότητα μοιάζει με 2K ή αναβαθμισμένο HD, αλλά είναι καλύτερη από οποιαδήποτε εικόνα HD από το Sony AX100. Το συνηθίζω. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κακό, αλλά για ένα τόσο υψηλό bitrate θα υποθέσετε ότι η λεπτομέρεια θα ήταν μεγαλύτερη. Ίσως σχεδιάστηκε λίγο πιο απαλό για να μην αποκαλύψει πόσο κοκκώδης είναι αυτή η κάμερα σε χαμηλό φωτισμό. Οι άνθρωποι παραπονιούνται για θολά σημεία όταν βρίσκονται σε ευρεία απόσταση, αν και δεν έχω παρατηρήσει ότι αυτό καταστρέφει καμία λήψη, φαίνεται ότι αν ρυθμίσετε χειροκίνητα την ίριδα και την κλείσετε λίγο περισσότερο, αυτό μειώνεται ή εξαφανίζεται εντελώς.
Σταθεροποίηση εικόνας. Το βάζω αυτό είναι κόλπο γιατί είναι αμφίδρομος. Η σταθεροποίηση εικόνας χειρός είναι αρκετά καλή ακόμα και στο ζουμ.
Δεν έχω gimbal, αλλά υποψιάζομαι ότι αυτός ο συνδυασμός θα ήταν πολύ στιβαρός. Όσον αφορά το τρίποδο, δεν είναι τόσο καλό με ή χωρίς ενεργοποιημένο το OIS. Δεν θα χρησιμοποιούσα το OIS σε τρίποδο εκτός και αν λαμβάνω στατική λήψη με ζουμ, αλλά, φαίνεται ότι οι κάμερες σχεδιάζονται περισσότερο για χρήση στο χέρι (ΓΙΑΤΙ;) παρά σε τρίποδο όπως θα έπρεπε. Δεν γνωρίζω αρκετά για τον αισθητήρα εικόνας και τη σχεδίαση σταθεροποίησης, αλλά με την πάροδο των ετών οι κάμερες όπως αυτές στα τρίποδα είναι πολύ πιο επιρρεπείς σε κραδασμούς και μικρά χτυπήματα και σβήνουν την εικόνα, χάνοντας έτσι πολύ επαγγελματική ποιότητα, κάτι που πιθανώς οφείλεται στο πώς οι αισθητήρες πλέον «επιπλέουν» στην κάμερα.

Το H.265 είναι ένα δώρο και μια κατάρα, τουλάχιστον προς το παρόν. Δεν είναι πραγματικά ένα μειονέκτημα της κάμερας, αλλά έχετε κατά νου ότι αυτά τα αρχεία είναι τεράστια και θα χρειαστεί να διαθέσετε άφθονο χώρο στον σκληρό δίσκο για τον κύριο και τον εφεδρικό χώρο αποθήκευσης, ειδικά όταν τα περισσότερα λογισμικά επεξεργασίας δεν μπορούν επί του παρόντος να αναπαράγουν ομαλά το H.265 (ακόμη και με υπολογιστές υψηλών προδιαγραφών) και θα χρειαστεί να αφιερώσετε χρόνο στη δημιουργία proxies στο H.264, κάτι που κάνω με τη δωρεάν έκδοση του Davinci Resolve. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να έχετε κατά νου ως μέρος της πρόσθετης ροής εργασιών, αλλά το όφελος από την ποιότητα αρχειοθέτησης του H.265 είναι μεγάλο. Είναι σαν το 2006 ξανά, όταν δυσκολευτήκαμε να παίξουμε HD, lol.

Συμπέρασμα: Κατά τη γνώμη μου αυτή ΔΕΝ είναι μια κάμερα που χρησιμοποιείται αυτόματα με ρυθμίσεις εκτός του κουτιού, εύχομαι οι εταιρείες κάμερας να σταματήσουν να προσπαθούν να το πιέσουν. Μάθετε χειροκίνητα παιδιά, ή μην κινηματογραφείτε καθόλου. Εάν δεν χρησιμοποιήσατε ποτέ παρόμοια κάμερα και κάνετε αναβάθμιση από μια μικρή οικιακή βιντεοκάμερα, θα σας πάρει πολύ χρόνο για να μάθετε, περισσότερο από την περίοδο επιστροφής των 30 ημερών, αλλά αξίζει τον κόπο. Μετά από δύο μήνες και συνεχίζω να καλώ τις ρυθμίσεις και να μαθαίνω νέα πράγματα και μετά από μια παρόμοια κάμερα όπως η Sony AX100, βελτιώνεται όσο πάει, πιστέψτε με. Η τιμή είναι καλή, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι θα αγόραζα μικρό τσιπ το 2020. Παρά ορισμένα αξιοπρεπή πλεονεκτήματα αυτού, νομίζω ότι η Panasonic θα είχε ικανοποιήσει μια ευρύτερη βάση πελατών κάνοντας αυτό ένα μικρό αδερφάκι για το CX-350 και πακετάροντας ένα 1 " αισθητήρα στη σχεδίαση για καλύτερη απόδοση χαμηλού φωτισμού και DoF και μην πείτε ότι δεν μπορεί να γίνει επειδή αυτή η κάμερα έχει βασικά το ίδιο μέγεθος με τη Sony AX100. Αυτή η κάμερα μοιάζει με σχέδιο του 2015 που καθυστέρησε μέχρι το 2020, αλλά η διεπαφή χρήστη και η προσαρμογή σχεδόν σε οποιαδήποτε εφαρμογή είναι εκεί. Η Panasonic σκέφτηκε ξεκάθαρα ένα ευρύ φάσμα χρηστών και κατασκεύασε καλά τη διεπαφή χρήστη της κάμερας, αλλά τι ωφελεί όλα αυτά εάν η ποιότητα της εικόνας δεν είναι ακριβώς εκεί; Τώρα, εξαρτάται από την επιλογή του σωστού εργαλείου για τη δουλειά, οπότε ελπίζω αυτά τα σημεία που περιέγραψα να βοηθήσουν σε αυτήν την απόφαση. Συνολικά, μια σταθερή κάμερα 3,5 ή 4 αστέρων, αν και μπορεί να μου αρέσει περισσότερο. Σίγουρα χάσατε ένα αστέρι για την αχρησιμοποίητη υποδοχή ήχου 1/8" (δείτε παραπάνω), επομένως θα χρειαστεί να προϋπολογίσετε μια εξωτερική συσκευή εγγραφής ήχου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Panasonic”