Tamron 18-400mm F/3.5-6.3 DI-II VC HLD All-In-One Zoom For Canon APS-C Digital SLR Cameras

Απάντηση
Stavroula
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2022 7:13 pm

Tamron 18-400mm F/3.5-6.3 DI-II VC HLD All-In-One Zoom For Canon APS-C Digital SLR Cameras

Δημοσίευση από Stavroula »

Είμαι ερασιτέχνης φωτογραφία 30 ετών. Πάντα άτομο της Canon, φωτογραφίζει 7D και 7D Mark ii τώρα. Όταν βρίσκομαι σε διακοπές, μου αρέσει να φέρω έναν προσαρμογέα Tokina 10-16mm 2,8, Canon 50mm 1,8, Tamron 24-70 2,8 VC και Canon L 70-200mm F4 w/1,4. Για ένα επερχόμενο ταξίδι ήθελα έναν φακό για το νέο μου 7D Mark ii. Κοίταξα τριγύρω και ο φακός με το καλύτερο εύρος ζουμ που μπορείς να βρεις είναι ο Tamron 18-400mm. Δάγκωσα, αγόρασα στο Amazon και το πήγα στο Galveston για να τραβήξω μερικές λήψεις.

Πρώτες σκέψεις: Είναι ένας καλά κατασκευασμένος, συμπαγής φακός, αλλά λίγο πιο ελαφρύς και λιγότερο ανθεκτικός από τον Tamron 24-70 F2.8 μου. Καλή συνολική ποιότητα κατασκευής. Ο φακός είναι λίγο αργός να επεκταθεί ξεκινώντας περίπου το 1/2 προς τα κάτω στην κάννη. Η μετάβαση από τα 18 στα 400 mm δεν είναι εύκολη, επομένως αυτό δεν είναι πραγματικά πρόβλημα.

Οι πρώτες μερικές λήψεις βρήκα ότι η κάμερα είναι ακριβής και κατάλληλη για ειλικρινείς λήψεις ανθρώπων, μερικών πουλιών και την αρχιτεκτονική στην προβλήτα. Η χρωματική απόδοση είναι ωραία και το bokeh είναι καλό. Θα πω ότι το 70-200 F4 L μου είναι πολύ καλύτερο, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Το Tamron είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από πολλούς τυπικούς φακούς Canon και έχει κάνει μερικές υπέροχες λήψεις.

Μερικά από τα προβλήματα που εντόπισα