Προετοιμασία για την επερχόμενη αλλαγή στο Google Ads στις 31 Οκτωβρίου 2023

Απάντηση
petros
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί Φεβ 14, 2023 2:21 pm

Προετοιμασία για την επερχόμενη αλλαγή στο Google Ads στις 31 Οκτωβρίου 2023

Δημοσίευση από petros »

Τον Μάιο το Google Ads ανακοίνωσε ότι στις 31 Οκτωβρίου 2023 σκοπεύει να μεταβεί κυρίως σε δημοπρασίες υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο και δεν θα αποκρίνεται πλέον σε πολλαπλές κλήσεις στη διαμεσολάβηση. Στις 7 Σεπτεμβρίου το Google Ads κοινοποίησε επίσης πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με τη μετάβασή του στην υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο, στις 31 Οκτωβρίου 2023. Ακολουθούν τα βασικά στοιχεία ενημέρωσης από τη σχετική ανάρτηση:

1. Το Google Ads θα συνεχίσει να υποβάλλει προσφορές για "υβριδικές ρυθμίσεις" και μετά τις 31/10 (ταυτόχρονη ύπαρξη στοιχείων διαφημίσεων υποβολής προσφορών και waterfall) για μια προσωρινή χρονική περίοδο, ώστε η μετάβαση να γίνει όσο το δυνατόν ομαλότερα

a. Διευκρινιστική δήλωση από την ανάρτηση: Το Google Ads θα εξακολουθήσει να αποκρίνεται σε πολλαπλές κλήσεις εντός υβριδικών waterfall στις υποστηριζόμενες πλατφόρμες συνεργατών,, καθώς και στο AdMob και το Ad Manager. Τα υβριδικά waterfall θα πρέπει να ρυθμίζονται με προσθήκη ενός στοιχείου διαφημίσεων υποβολής προσφορών στις υπάρχουσες διαμεσολαβήσεις waterfall.

b. Στην ενημέρωση αναφέρθηκε, επίσης, ότι "Το Google Ads σχεδιάζει να σταματήσει σταδιακά να αποκρίνεται σε αιτήματα υβριδικών waterfall και αναμένουμε να ολοκληρωθεί αυτή η μετάβαση έως τις αρχές του 2024."

2. Το Google Ads θα σταματήσει να πραγματοποιεί αγορές που σχετίζονται με αιτήματα waterfall πολλαπλών κλήσεων χωρίς στοιχεία διαφημίσεων υποβολής προσφορών

a. Διευκρινιστική δήλωση από την ανάρτηση: "Το Google Ads θα αρχίσει να μειώνει τις δαπάνες για αιτήματα πολλαπλών κλήσεων σε waterfall που δεν περιέχουν ένα στοιχείο διαφημίσεων υποβολής προσφορών. Στις 31 Οκτωβρίου το Google Ads θα σταματήσει να πραγματοποιεί αγορές για αιτήματα waterfall πολλαπλών κλήσεων που δεν περιέχουν ένα στοιχείο διαφημίσεων υποβολής προσφορών."

3. Το Google Ads ενδέχεται να εξακολουθήσει να υποβάλλει προσφορές για αιτήματα από στοιχείο διαφημίσεων με μεμονωμένη κλήση waterfall

a. "Το Google Ads ενδέχεται να εξακολουθήσει να πραγματοποιεί αγορές σε waterfall διαμεσολάβησης που πραγματοποιούν μόνο μια μεμονωμένη κλήση στη ζήτηση του Google Ads."

Τι σημαίνει αυτό για εσάς ως εκδότη

Πριν από αυτή την ημερομηνία, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια λύση υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο για πρόσβαση στη ζήτηση του Google Ads. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Ad Exchange στην υποβολή προσφορών με ομάδες απόδοσης του Ad Manager. Το Ad Exchange περιλαμβάνει ζήτηση από την Google (Google Ads, Display & Video 360) και πηγές διαφήμισης τρίτου μέρους.

Αν καλείτε το Google Ads στην υποβολή προσφορών, δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια. Άλλες προελεύσεις ζήτησης τρίτου μέρους ενδέχεται να έχουν τη δική τους συμπεριφορά υποβολής προσφορών. Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε με την υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο.

Θα συνεχίσει το Google Ads να αποκρίνεται σε μεμονωμένες κλήσεις από waterfall μετά τις 31/10;

Το Google Ads ενδέχεται να εξακολουθήσει να πραγματοποιεί αγορές σε waterfall διαμεσολάβησης που πραγματοποιούν μόνο μια μεμονωμένη κλήση στη ζήτηση του Google Ads.

Τι πρέπει να κάνω αν καλώ το Google Ads τόσο στην υποβολή προσφορών όσο και στο waterfall;

Αν καλείτε το Google Ads τόσο στην υποβολή προσφορών όσο και στη διαμεσολάβηση waterfall σε όλο το απόθεμά σας, δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσετε κάποια ενέργεια.

Ποιες πλατφόρμες εκδοτών υποστηρίζει η υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο του Google Ads για το απόθεμα εφαρμογών;

Αυτή η αλλαγή καλύπτει όλους τους εκδότες που προβάλλουν καμπάνιες Google Ads στο απόθεμα εφαρμογών, εξαιρουμένων των βίντεο σε ροή. Για να συνεχίσετε να προβάλλετε καμπάνιες του Google Ads, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα που υποστηρίζει την υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο για το Google Ads.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας,

Η ομάδα του Google Ad Manager
Απάντηση

Επιστροφή στο “Google Ads”